آموزش

ساخت وبلاگ

تعیین سطح آنلاین

چرا تعیین سطح باید انجام شود؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید چرا به هنگام یادگیری زبان وقتی به یک آموزشگاه زبان مراجعه می کنید ابتدا از شما تعیین سطح گرفته می شود. تعیین سطح برای این است که نشان دهد دانش زبان شما در چه سطحی است و باید در چه کلاسی ثبت نام کنید. تعیین سطح روشی استاندارد برای مشخص شدن سطح شما در زبان است و این کار فقط برای کمک به شروع روند بهتر یادگیری شما می‌باشد. چرا که آموزشگاه هیچ شناختی از سطح شما در زبان ندارد و به وسیله ی تعیین سطح به شما و آموزشگاه کمک می شود به این شناخت دست پیدا کنید تا در کلاسی که مخصوص سطح شماست وارد شوید. در یک تعیین سطح استاندارد و دقیق تمامی مهارتهای زبانی اصلی شما نظیر گفتاری(Speaking)، شنیداری(Listening)، خواندن(Reading) و نوشتن(Writing) و همچنین دیگر مهارت ها نظیر گرامر(Grammar)، دایره لغات(Vocabulary) و … سنجیده میشود.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : تعیین سطح آنلاین, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 48 تاريخ : پنجشنبه 2 آذر 1402 ساعت: 20:36

از بهترين کالج‌هاي کانادا چه مي‌دانيم؟

 

وقتي به سيستم آموزشي کانادا سرک مي‌کشيم، به شبکه گسترده و سرشاري از مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها برمي‌خوريم که انواع و اقسام امکانات تحصيلي را پيش روي مخاطبان خود قرار مي‌دهند. در اين قسمت مي‌خواهيم ببينيم که منظور از کالج‌ چيست. کالج‌هاي کانادا در کجاي اين سيستم آموزشي قرار دارند و چگونه اهداف سيستم آموزشي کانادا را پيش مي‌برند؟

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : از بهترين کالج‌هاي کانادا چه مي‌دانيم؟, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 28 تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت: 16:35

مزیت اصلی دوره های آنلاین آرمانی ارائه مجازی آنها می باشد. بنابراین زبان آموزان در هر لحظه  و هر مکان با ورود به پنل آموزشی آرمانی به محتوای آموزشی فوق العاده و  هزاران تمرین و تکلیف دسترسی دارند.  بسیاری از زبان آموزان قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی دارند، ولی از سطح زبان انگلیسی خود به طور دقیق مطلع نیستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که دوره های نامتناسب با سطح زبانی خود انتخاب نمایند که منجر به تجربه ناخوشایند از یادگیری زبان انگلیسی می گردد.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : آزمون رایگان تعیین سطح زبان انگلیسی آرمانی, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 55 تاريخ : شنبه 13 آبان 1402 ساعت: 21:15

 

اقامت سوئد از طریق خرید ملک


برای مهاجرت به سوئد از طریق خرید ملک، قوانین و شرایط خاصی وجود دارد که شخص متقاضی باید آن را رعایت نماید. در صورتی که شخص متقاضی خرید ملک در سوئد از شهروندان اتحادیه اروپا باشد به آسانی می تواند ملک مورد نظر خود را در سوئد خریداری نماید؛ اما مسئله اصلی در مورد خرید ملک در سوئد برای اشخاص غیر تبعه اتحادیه اروپا می باشد. در مورد اشخاص دارای تابعیت غیر اتحادیه اروپا که قصد خرید ملک در سوئد را دارند باید گفت که این امکان در صورتی فراهم خواهد شد که شخص متقاضی اقامت کشور سوئد را از روش هایی مانند سرمایه گذاری، ثبت شرکت و... اخذ نماید. در صورتی که شخص متقاضی بتواند اقامت این کشور را بدست آورد می تواند اقدام به خرید ملک در این کشور نماید. نکته مهمی که باید بدانید این است که برای اینکه بتوانید در کشور سوئد، ملک مورد نظر خود را خریداری کنید باید اثبات نمایید که منبع درآمد شما از کشور سوئد می باشد. برای مهاجرت به سوئد بهتر است در ابتدا از شرایط این کشور آگاه باشید. 
 

 

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : اقامت سوئد از طریق خرید ملک, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 43 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1402 ساعت: 13:38

مزیای آموزش آنلاین زبان

مزایای آموزش آنلاین زبان آرمانی ارائه مجازی آنها می باشد. بنابراین زبان آموزان در هر لحظه و هر مکان با ورود به پنل آموزشی آرمانی به محتوای آموزشی فوق العاده و هزاران تمرین و تکلیف دسترسی دارند. بسیاری از زبان آموزان قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی دارند، ولی از سطح زبان انگلیسی خود به طور دقیق مطلع نیستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که دوره های نامتناسب با سطح زبانی خود انتخاب نمایند که منجر به تجربه ناخوشایند از یادگیری زبان انگلیسی می گردد.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : مزیای آموزش آنلاین زبان, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 43 تاريخ : دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت: 17:25

مهاجرت به سوئد از طریق خرید ملک

 

یکی از راه های مهاجرت به کشور سوئد و اخذ اقامت قانونی این کشور، خرید ملک است. اما قوانین خاصی در این زمینه وجود دارد که فرد متقاضی باید نسبت به آن ها توجه کند. اگر شما نیز قصد مهاجرت به کشور سوئد را دارید و می خواهید از طریق قیمت خرید ملک در سوئد به پول ایران اقامت خود را دریافت کنید، باید در این باره اطلاعاتی داشته باشید. اما آیا می توان تنها با خرید یک ملک، اقامت سوئد را به دست آورد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل گام به گام خرید ملک، هزینه های مربوط به آن و شرایط ویژه این کشور برای خریداران ملک، با ما همراه باشید.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : مهاجرت به سوئد از طریق خرید ملک, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 43 تاريخ : دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت: 14:55

 

رشته های پرطرفدار برای مهاجرت به کانادا


کانادا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که سالانه ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به کانادا یکی از گزینه‌های همیشگی ایرانیان برای مهاجرت است. طبق آمار، حدود 400 هزار ایرانی در کانادا اقامت دارند. اگر خواندن این مطلب از حوصله شما خارج است، فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

این کشور با داشتن فرصت‌های شغلی متنوع برای تمامی افراد، بهترین رشته برای مهاجرت کاری استفاده از سیستم آموزشی کاملاً پیشرفته، ارائه خدمات پزشکی نسبتاً رایگان، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری امن و بهشت حمایت از استارتاپ‌ها به یکی از بی‌رقیب‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : رشته های پرطرفدار برای مهاجرت به کانادا, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 53 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1402 ساعت: 20:31

هزینه اجاره خانه در کانادا 2023

 

کانادا به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای اقامت و کار به خصوص برای افرادی که به دنبال فرصت‌های شغلی و زندگی با کیفیت‌تر هستند، شناخته می‌شود. همچنین بازدهی اقتصادی بالا و سیستم حمایتی قوی از شهروندان، کانادا را به مقصدی دلخواه برای زندگی و کار تبدیل کرده است. در این مقاله، در مورد هزینه اجاره خانه در کانادا 2023 صحبت خواهیم کرد تا درک بهتری از مسائل مربوط به اجاره مسکن در این کشور داشته باشیم.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : هزینه اجاره خانه در کانادا 2023, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 66 تاريخ : شنبه 25 شهريور 1402 ساعت: 23:30

مهاجرت به سوئد

 

مهاجرت به سوئد از طریق خرید ملک یک راه برای ورود به این کشور است. این می‌تواند کاربردی باشد زیرا با خرید ملک، شما یک بستر ثابت در سوئد دارید. در ادامه مراحل مهاجرت به سوئد از طریق خرید ملک را بیان می‌کنم:

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : مهاجرت به سوئد, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 69 تاريخ : يکشنبه 19 شهريور 1402 ساعت: 13:53

بهترین رشته برای مهاجرت به کانادا

معمولا یکی از ساده ‌ترین و سریع‌ ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا، تحصیل در این کشور است که اغلب افراد آن را انتخاب می کنند. به طو معمول اشخاصی که قصد تحصیل در کانادا را دارند، بیشتر به دنبال پیدا کردن بهترین رشته ها برای مهاجرت به این کشور هستند؛ چرا که بتوانند با انتخاب رشته تحصیلی درست، شغل مناسبی در این کشور پیدا کرده و وارد بازار کار شوند. اگر بخواهیم در مورد بهترین رشته برای مهاجرت به کانادا صحبت کنیم باید بیان کنیم که رشته های بسیار زیادی هستند که شما می توانید موقعیت و شرایط کاری بسیار مطلوبی را در کانادا از طریق این رشته ها به دست آورید. ما در ادامه قصد داریم شما را با بهترین رشته برای مهاجرت به کانادا بیشتر آشنا کنیم. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : بهترین رشته برای مهاجرت به کانادا, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 64 تاريخ : چهارشنبه 8 شهريور 1402 ساعت: 3:02

اختلاف ساعت ایران و کانادا 

 

تفاوت ساعت ایران و کانادا معمولاً چند ساعت است و به توقع مکانی قرار گرفتن است. ایران در منطقه زمانی ایران Standard Time (IRST) و یک ساعت جلوتر از یوتی‌سی (UTC +3:30) قرار دارد. همچنین در نیمه‌ی دوم سال وقت تابستان به توقع به Iran Daylight Time (IRDT) تغییر کرده و دو ساعت جلوتر از یوتی‌سی (UTC +4:30) می‌شود.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 56 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت: 16:35

تفاوت ساعت ایران و کانادا

دانستن تفاوت ساعت ایران و کانادا برای کسانی که قصد سفر یا مهاجرت به این کشورها را دارند الزامی است. تفاوت زمان ایران و کانادا و به طور کلی اختلاف زمانی در کشورها و مناطق مختلف به این دلیل است که زمین در یک دایره کامل یعنی 360 درجه هر 24 ساعت یکبار می چرخد. کانادا یکی از کشورهایی است که به عنوان یک کشور چند زمانه شناخته می شود. با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه، شما می توانید فصول مختلف روز و شب را در شهرهای مختلف تجربه کنید. اگر قصد مهاجرت به کانادا و شهر تورنتو را دارید، احتمالا یکی از مهم ترین دغدغه های شما از نظر کاری و ارتباطی، محاسبه لحظه ای این اختلاف زمانی با ایران و تهران خواهد بود. در ادامه مطالبی درباره تفاوت ساعت ایران و کانادا بیان خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع در ادامه همراه ما باشید:

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : تفاوت ساعت ایران و کانادا, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 52 تاريخ : پنجشنبه 19 مرداد 1402 ساعت: 17:13

آزمون تعيين سطح زبان

 

 

تعيين سطح زبان انگليسي زبان آرماني يک فرايند است که به منظور ارزيابي توانايي يک فرد در استفاده از زبان انگليسي در مکالمه، نوشتار و خواندن صورت مي‌گيرد. تعيين سطح زبان به عنوان يک ابزار مهم در فرآيند آموزش زبان به کار مي‌رود و به فرد و مدرس کمک مي‌کند تا بتوانند برنامه‌هاي آموزشي مناسبي را انتخاب و طراحي کنند. براي تعيين سطح زبان، معمولاً از روش‌هاي گوناگوني استفاده مي‌شود.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : آزمون تعيين سطح زبان, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 49 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 11:47

 

 آموزش آنلاين زبان

در دنياي به هم پيوسته امروزي، توانايي برقراري ارتباط به چند زبان به طور فزاينده اي ضروري مي شود. چه براي رشد شخصي، پيشرفت شغلي يا غني‌سازي فرهنگي، يادگيري يک زبان جديد مي‌تواند درها را به روي فرصت‌ها و تجربيات جديد باز کند. با ظهور پلتفرم‌هاي آموزش آنلاين زبان، کسب مهارت‌هاي زباني بيش از هر زمان ديگري در دسترس و راحت‌تر شده است. در اين راهنماي جامع، مزاياي  آموزش آنلاين زبان را بررسي خواهيم کرد و بينش هاي ارزشمندي را براي کمک به شما در شروع سفر يادگيري زبان ارائه خواهيم کرد.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : آموزش آنلاين زبان, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 55 تاريخ : دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت: 14:51

شرایط مهاجرت به سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشورهای مهاجر پذیر اروپایی محسوب می شود. وضعیت خوب اقتصادی، امنیت بالا، رفاه، موقعیت های شغلی مناسب، داشتن دانشگاه هایی با رنکینگ بالای جهانی، این کشور را به محبوب ترین مقاصد مهاجران تبدیل کرده است. راه های بسیار زیادی برای مهاجرت کاملا قانونی به کشور سوئد وجود دارد. در ادامه قصد داریم شرایط مهاجرت به سوئد را به صورت کاملا واضح و روشن برای شما شرح دهیم. در ادامه همراه ما باشید:

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : شرایط مهاجرت به سوئد, شرایط,تحصیلی مهاجرت به سوئد, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 59 تاريخ : جمعه 9 تير 1402 ساعت: 18:31

 

بهترین کالج های کانادا

کانادا جزو کشورهایی است که بهترین کالج های کانادا برای مهاجرت تحصیلی محسوب می ‌شود. دانشجویان بین المللی می ‌توانند در بهترین دانشگاه ‌ها و کالج‌ های با کیفیت بالا و با هزینه ‌های مقرون به صرفه در این کشور به تحصیل مشغول باشند‌. اکثر افرادی که به کشور کانادا مهاجرت می ‌کنند، از راه تحصیل اقدام می ‌کنند؛ زیرا این روش بهترین راه برای دریافت اقامت دائم در کشور کانادا محسوب می ‌شود. کانادا دومین کشور دنیا در زمینه زیرساخت ‌های آموزشی پیشرفته است. همچنین مدارک تحصیلی که توسط کالج‌ های کانادا ارائه می‌ شود، در هر جای دنیا معتبر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با بهترین کالج‌ هایی کانادا وجود دارند، در ادامه مطلب ما را دنبال کنید تا شما را با نکات بیشتر در این زمینه آشنا کنیم.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کالج های کانادا,بهترین کالج های کانادا برای تحصیل, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 59 تاريخ : جمعه 9 تير 1402 ساعت: 18:15

 

آموزش زبان انگلیسی

 

مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی آنقدر زیاد بوده که شاید آنهایی که ابتدا در برابر آن مقاومت می کردند در حال حاضر یکی از مدافعان این سبک آموزشی هستند. چه کسی فکرش را می کرد شیوع یک ویروس نامرئی بتواند سبک و سیاق خیلی از کسب و کارها را به کلی تغییر دهد؟ شاید یکی از حرفه هایی که تغییر زیادی را در این دوران تجربه کرد آموزش بود. درست از همان روزهای ابتدایی قرنطینه، بسیاری از آموزشگاه های زبان انگلیسی که بازار خود را در خطر می دیدند به آموزش آنلاین روی آوردند. خیلی از آموزشگاه ها یا شعبات آموزش زبان نیز ترجیح دادند به کلی فعالیت خود را متوقف کنند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به دلیل امکان انتقال سریع دانش از هر نقطه در شهر یا کشور، بسیار حائز اهمیت است. همچنین در این مدل از آموزش افراد بیشتری می توانند همزمان از آموزش ها استفاده کنند و تعداد زبان آموزان محدود به ظرفیت کلاس نیست. البته همه این ها مدیون پیشرفت تکنولوژی آموزش آنلاین است.

شاید خیلی از ابزار برای ایجاد این ارتباط در بازار وجود داشت ولی کسی از آنها اطلاعی نداشت. اما بعد از شیوع کرونا مردم شروع به استفاده از این ابزار و وسایل شدند. همچنین سیستم های کلاسی آنلاین و پلتفرم های متعددی به کمک کلاس های درس آمد که در افزایش کیفیت آموزشی بسیار موثر بود.

اما شاید هیچکس فکرش را نمی کرد که این تغییر شیوه در آموزش زبان تا این حد نسبت به روش سنتی آن مزیت و برتری داشته باشد. هر چند در ابتدا خیلی از زبان آموزان نتوانستند خود را با این شیوه آموزشی وفق دهد یا به سختی به این سبک عادت کردند اما در حال حاضر بخش بزرگی از زبان آموزان ترجیح می دهند حتی در صورت باز شدن مجدد موسسات و مراکز آموزش حضوری زبان انگلیسی، همان روش آنلاین را ادامه دهند.

البته این زبان آموزان راه و روش درستی را انتخاب کرده اند زیرا همانطور که در این مقاله در مورد مزایای آموزش آنلاین زبان صحبت خواهیم کرد، روش آنلاین می تواند به دلایل زیادی بازدهی بسیار بیشتری نسبت به آموزش در کلاس های حضوری داشته باشد. برای پی بردن به مزایای آموزش آنلاین زبان، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : آموزش زبان انگلیسی , قیمت آموزش زبان انگلیسی, آموزش آنلاین,زبان انگلیسی, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 53 تاريخ : جمعه 9 تير 1402 ساعت: 17:53

 

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

با آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان آرمانی، در کمترین زمان از سطح دقیق زبان خود مطلع شوید!

شما می توانید در این آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی، سطح حدودی خود را از basic تا upper intermediate مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل با پاسخ به سوالات بیشتر نمره کاملا حدودی خود را در آزمون رایگان تعیین سطح زبان انگلیسی مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که این آزمون تعیین سطح زبان از ۸۰ سوال که تعیین کننده سطح general English شما هستند.
و ۴۰ سوال که تعیین کننده سطح حدودی آیلتس شما هستند تشکیل شده است.
شایان ذکر است ۴۰ سوال بخش آیلتس به هیچ وجه شبیه به سوالات آزمون آیلتس نمی‌باشد.
و تنها برای محک زدن دانش زبانی کاربر طراحی شده اند و نمره دریافتی آیلتس شما نیز کاملا حدودی خواهد بود.
زمان مورد نیاز برای شرکت در آزمون ۴۰ دقیقه می باشد.

مزیت اصلی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان آنها می باشد. بنابراین زبان آموزان در هر لحظه و هر مکان با ورود به پنل آموزشی آرمانی به محتوای آموزشی فوق العاده و هزاران تمرین و تکلیف دسترسی دارند. بسیاری از زبان آموزان قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی دارند، ولی از سطح زبان انگلیسی خود به طور دقیق مطلع نیستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که دوره های نامتناسب با سطح زبانی خود انتخاب نمایند که منجر به تجربه ناخوشایند از یادگیری زبان انگلیسی می گردد.

آزمون تعیین سطح آنلاین آرمانی، در کوتاه‌ترین زمان سطح دانش زبان انگلیسی شما را مشخص می نماید. سطح زبانی شما به صورت آنی پس از اتمام تست قابل رویت خواهد بود و نیاز به خلق اکانت یا … وجود ندارد. این آزمون تعیین سطح برای افراد زیر می‌توانند مفید باشد:

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : تعیین سطح زبان انگلیسی, تعیین سطح زبان انگلیسی انلاین, آزمون استاندارد تعیین سطح زبان انگلیسی,سوالات شفاهی ازمون تعیین سطح زبان, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 55 تاريخ : جمعه 9 تير 1402 ساعت: 17:48

آموزش آنلاین آیلتس
با گسترش مهاجرت افراد به کشورهای انگلیسی زبان جهت کسب دانش، اهمیت آموزش آیلتس رایگان دوچندان شده است. با در دست داشتن مدرک این آزمون زبان، احتمال پذیرشتان در بهترین دانشگاه های اروپا و آمریکا افزایش پیدا خواهد کرد. جهت شرکت جهانی افراد در این آزمون، آیلتس به عنوان معتبرترین مدرک زبان شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آیلتس با ما تا انتهای این مطالب همراه باشید.

 

مزایای آزمون آیلتس

شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس و کسب مدرک آن برای شما مزایای فراوانی را به همراه دارد. چند مورد از این مزایا عبارت است از:
• استخدام شغلی: اگر قصد اقامت در یک کشور انگلیسی زبان را دارید، کسب مدرک آیلتس الزامی است. با در دست داشتن این مدرک به کارفرمای خود اثبات می کنید که از توانمندی علمی لازم برخوردار هستید.
• تدریس در آموزشگاه های زبان انگلیسی: یکی از بهترین فرصت های شغلی برای افرادی که موفق به کسب مدرک آیلتس شده اند، تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان انگلیسی است.
• مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی: یکی از شروط ثابت پذیرش در دانشگاه های برتر اروپا و آمریکا و یا مهاجرت در آن کشورها، داشتن مدرک زبان انگلیسی است.

 

آزمون آیلتس چند سال اعتبار دارد؟
همان طور که اطلاع دارید اعتبار چنین مدارکی دائمی نیستند. با گذشت مدت زمان تعیین شده و در صورت نیاز بایستی مجددا در کلاس آنلاین آیلتس رایگان آزمون آیلتس جدید شرکت کنید. به طور کلی گفته می شود که مدت زمان اعتبار مدرک زبان آیلتس دو سال است. هرچند این زمان می تواند در کشورهای مختلف کمتر و یا بیشتر اعلام شود. هرچند این زمان در کشورهای کانادا، انگلیس و آمریکا تغییری با زمان اصلی آن ندارد.
علت این که زمان اعتبار را دو سال در نظر گرفته اند، فرار بودن زبان انگلیسی است. در نتیجه ممکن است با گذشت زمان میزان تسلط فرد به این زبان دچار افت شود. بنابراین بایستی به تقویت مجدد آن بپردازد تا در سطح آکادمیک دچار مشکل نشود.

 

 

آموزش...
ما را در سایت آموزش دنبال می کنید

برچسب : آموزش آنلاین آیلتس, دوره های آموزشی آنلاین آیلتس, دوره فشرده آموزش آنلاین آیلتس, آموزش آنلاین آیلتس رایگان, نویسنده : armanienglish armanienglish بازدید : 80 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1402 ساعت: 13:57